IP-PBX (IP-АТС) 3CX Phone System – IP-телефонна система для Вашого підприємства.
Програмна IP-АТС 3CX Phone System для Windows та Linux, що успішно зарекомендувала себе на світовому ринку, повністю замінює традиційні цифро-аналогові АТС та міні-АТС. АТС
працює за протоколом SIP та дозволяє використовувати більшість відомих IP-телефонів, VoIP-шлюзів, операторів IP-телефонії та традиційні міські телефонні лінії. Керуючий
Інтерфейс IP-АТС простий у використанні та повністю сумісний з інфраструктурою мережі Windows.
Переваги IP-АТС 3CX Phone System:
Необмежена кількість внутрішніх абонентів
Необмежена кількість телефонних номерів – телефонні лінії підключаються або через VoIP-шлюз, або через Інтернет (sip-транк)
Відсутня потреба у телефонній проводці – використовується комп'ютерна мережа
Русифікований конфігураційний інтерфейс налаштування та управління, документація російською мовою, русифіковані програмні sip-клієнти
Програмна IP міні-АТС дешевша за апаратні міні-АТС / офісні АТС
Співробітники підприємства можуть вільно переміщатися з офісу в офіс та працювати дистанційно через інтернет без необхідності зміни телефонної проводки або конфігурації IP
міні-АТС
Віддалені робочі місця та мобільні співробітники підключаються через зашифрований 3CX-тунель (аналог VPN), що суттєво підвищує конфіденційність розмов та захист IP-АТС
Співробітники підприємства можуть самостійно встановлювати додаткові параметри своїх ліній (переадресація викликів, голосова пошта тощо) за допомогою web-порталу
Знижуються витрати на телефонні переговори завдяки можливості використання послуг IP-телефонії
Можливість організації call-центру
Підтримка відеоконференцій з технології WebRTC до 250 одночасних учасників
Віджет (плагін) для спілкування з відвідувачами сайту в 3 режимах - текстовий чат, голосовий дзвінок, відеодзвінок
Інтеграція з Facebook (Facebook Messenger)
Інтеграція з CRM-системами
Інтеграція з Microsoft 365 та Microsoft Teams
Основні характеристики IP-АТС 3CX Phone System:
Багаторівневе голосове меню (інтелектуальний секретар чи IVR) – забезпечує прийом та розподіл дзвінків між співробітниками в автоматичному режимі
Черги дзвінків та різні алгоритми розподілу дзвінків між операторами - можливість організації call-центру
Можливість централізованого запису всіх розмов на сервері, також можливий локальний запис дзвінків кожним абонентом
Конференції з підключенням як внутрішніх, так і зовнішніх абонентів
Факс-сервер - прийом факсів в автоматичному режимі та пересилання на e-mail
Відеодзвінки між абонентами, відеодзвінок із сайту
Система унифікованих коммунікацій (Unified Communications) – підключення з будь-якого пристрою, дзвінки, відеодзвінки, чат, контроль статусу інших співробітників, отримання голосової пошти та факсів на електронну адресу
Функції пейджинг та інтерком
Забезпечує трансфери дзвінка з можливістю подальшого керування дзвінком залежно від номера абонента, часу та типу дзвінка
Функція BLF – дозволяє відстежувати стан абонентів (presence), що усуне невдалі спроби зв'язатися телефоном
Можливість побудови розподіленої телефонної мережі, що об'єднує офіси у різних містах та країнах, всі телефонні розмови між офісами та віддаленими робочими місцями – безкоштовні
Облік та зберігання інформації про всі дзвінки в базі даних, в комплект входить утиліта для підготовки звітів за різними параметрами, звіти надсилаються на емейл, можливе автоматичне надсилання звітів за графіком
Інтеграція з MicroSoft 365 і CRM-системами (amoCRM, Bitrix24, vTiger, Salesforce, Microsoft Dynamics, SugarCRM, Sage Act!, 1С:Бухгалтерія та ін.) - дозволяє здійснювати дзвінки безпосередньо з вподобаної Вами системи CRM, при вхідному дзвінку відкривається картка клієнта
Безкоштовний програмний телефон (софтфон) 3CXPhone – спрощує керування та дозволяє отримати мобільність, існують версії для Windows, MacOS, iPhone, iPad та Android
Безкоштовний браузерний телефон (веб-клієнт) – можливість приймати дзвінки у браузері або дзвонити з браузера.
Щоб краще ознайомитися з можливостями IP-АТС 3CX, Ви можете завантажити безкоштовну версію IP-АТС 3CX Стандарт. Будь-якою ліцензією Стандарт можна користуватися протягом 1 року. В теж
час у безкоштовній версії відключено деякі можливості: інтеграція з CRM системами, повідомлення про статус абонентів, запис розмов на сервері, черги викликів та деякі
інші можливості.
Наша компанія є партнером 3CX і може надати на 45 днів будь-яку ліцензію версії ПРО чи Enterprise.
Також для невеликих компаній надається безкоштовна хмарна АТС 3CX StartUp Free. В цьому випадку ви отримаєте і АТС і сервер для встановлення АТС відразу і безкоштовно
на перший рік роботи.
Приклади проектів на базі IP-АТС 3CX:
телефонізація офіса - організація системи телефонного зв'язку без використання офісної АТС
система відеоконференцій на базе 3CX WebMeeting - недороге рішення для проведення нарад, вебінарів, дистанційнного навчання.
Принципи ліцензування IP-АТС 3CX Phone System:
3CX ліцензується за кількістю одночасних розмов через IP-АТС
немає обмежень щодо кількості зовнішніх телефонних ліній та внутрішніх номерів (абонентів)
програмний SIP-клієнт 3CXPhone для комп'ютерів, мобільних телефонів та веб-клієнт надаються безкоштовно
програма для робочого місця супервізора (старшого оператора) надається безкоштовно
система звітності про роботу IP-АТС або call-центру входять до вартості ліцензії
протягом 1 року з дати активації ліцензії Ви зможете безкоштовно переходити на нові версії 3CX
для постійних ліцензій через 1 рік безкоштовних оновлень потрібно придбати право переходу на нові версії на наступний рік 3CX Maintenance
Річні ліцензії на 3СХ - це найзручніший спосіб купівлі 3CX. Вони забезпечують більшу гнучкість при виборі типу ліцензії та кількості одночасних дзвінків.
За потреби ви зможете збільшити кількість одночасних дзвінків, доплативши різницю. Також після закінчення терміну дії річної ліцензії ви можете придбати ліцензію на більшу або меншу кількість одночасних дзвінків
починаючи з 2022 року, 3CX пропонує також хостінг (оренду серверів) для роботи IP-АТС, на перші 2 місяці роботи хостінг надається безкоштовно
Варіанти ліцензій IP-АТС 3CX Phone System:
Стартап Фри (STARTUP FREE) - безкоштовна хмарна АТС на 10 абонентів з базовим набором можливостей - 1 транк, 1 група виклику, 1 голосове меню, плагін для сайта, мобільні клієнти
3CX надає ліцензію та хостинг АТС, а також забезпечує цілодобовий моніторинг роботи серверів.
Стартап Про (STARTUP PRO) - хмарна АТС на 10 абонентів з розширеним набором можливостей - додаються черги викликів, звіти,
багаторівневий IVR, інтеграція з Facebook Messaging
3CX надає ліцензію та хостинг АТС, а також забезпечує цілодобовий моніторинг роботи серверів.
Перші 3 місяці роботи - безкоштовно, потім 150 євро на рік
Standard (стандартна) - річна ліцензія, дає змогу встановити 3СХ на власному або орендованому сервері, недороге рішення для телефонізації офісу або організації системи уніфікованих комунікацій. Забезпечує усі базові можливості сучасних цифрових АТС.
Ліцензія на 4 одночасні розмови надається безкоштовно.
Будь-яка річна ліцензія версії Стандарт надається безкоштовно на перший рік роботи.
У ліцензію Стандарт, починаючи з версії V16, не включено запис дзвінків та черги дзвінків.
PRO (професійна) - версія з розширеними можливостями з обробки дзвінків, у тому числі для
організації call-центру, понад 20 звітів про роботу операторів call-центру, прослуховування та вторгнення в розмову, інтеграція з
CRM-системами.
Доступна у вигляді річних ліцензій, ви можете встановити 3СХ на власному або орендованому сервері, або на хостінгу від 3CX.
Enterprise (з гарячим резервом) - для компаній, яким необхідна максимальна надійність і
безвідмовність, всі можливості аналогічні версії ПРО, але ліцензію дозволено використовувати на 2 серверах одночасно - основному та резервному,
у разі виходу з ладу основного сервера, відразу ж включається резервний.
Ще кілька можливостей - інтеграція з Microsoft Teams, заборона відключення запису дзвінка та алгоритм розподілу дзвінків у черзі на підставі кваліфікації агентів (skill based call distribution)
Порівняння різних типів ліцензій на IP-АТС 3CX Phone System
Стандарт
Про
Ентерпрайз
Базові можливості IP-АТС
необмежена кількість внутрішніх номерів (абоненти АТС)
+
+
+
необмежена кількість SIP-транків (телефонні лінії, номери)
+
+
+
sip-клієнти 3CXPhone та веб-клієнти для комп'ютерів
+
+
+
sip-клієнти 3CXPhone для мобільних пристроїв (Android, iOS)
+
+
+
веб-кліент
+
+
+
віддалене налаштування ip-телефонів в автоматичному режимі (provisioning)
+
+
+
необмежена кількість голосових меню (IVR)
+
+
+
журнал дзвінків
+
+
+
веб-конференції 3CX Webmeeting
25 учасників
100 учасників
250 учасників
Розширені можливості IP-АТС
одночасний дзвінок на внутрішній номер та мобільний номер абонента
+
+
+
факс-сервер та пересилка факсів на e-mail
+
+
+
запис дзвінків
+
+
черги дзвінків
+
+
інтеграція з Microsoft 365 (Office 365)
+
+
власне доменне ім'я FQDN
+
+
робота через будь-який поштовий SMTP сервер
+
+
автоматичне копіювання записів розмов на Google диск або FTP-сервер (NAS)
+
+
Можливості для call-центрів
плагін для дзвінків з браузера Click2Call
+
+
+
дзвінок з сайту Click2Talk
+
+
+
конференція з сайту Click2Meet
+
+
+
віджет для сайта Live Chat and Talk
+
+
+
звіти про дзвінки
+
+
інтеграція з CRM-системами та базами данних
+
+
прослуховування дзвінків в режимі реального часу
+
+
моніторинг агентів в чергах в режимі реального часу
+
+
панель супервізора
+
+
розподіл дзвінків у черзі на підставі кваліфікації агентів (skill based call distribution)
+
Розширені функціональні можливості для бізнесу
програма для розробки сриптів Call Flow Designer
+
+
використання одного IP-телефону різними користувачами (Hot-desking)
+
+
відновлення за розкладом
+
+
об'єднання кількох IP-АТС 3CX в одну мережу (3СХ мости)
+
+
гарячий резерв - запуск двох IP-АТС з однаковою конфігурацією, основною та резервною
+
власний логотип на екрані IP-телефону
+
інтеграція з Microsoft Teams
+
Вартість постійних ліцензій на IP-АТС 3CX Phone System (3CX Perpetual License):
Починаючи з літа 2021 року постійні ліцензії (Perpetual license) продаються мінімум на 16 одночасних дзвінків і тільки версії Enterprise.
32 одночасні розмови, Enterprise – 4170 євро
64 одночасні розмови, Enterprise – 8370 євро
128 одночасних розмов, Enterprise – 17285 євро
256 одночасних розмов, Enterprise – 36690 євро
512 одночасних розмов, Enterprise – 57670 євро
1024 одночасні розмови, Enterprise – 104870 євро
Вартість річних ліцензій на IP-АТС 3CX Phone System (3CX Annual License):
4 одночасних розмови, Стандарт – Безкоштовно
4 одночасних розмови, ПРО – 135 євро
4 одночасних розмови, Enterprise – 170 євро
8 одночасних розмов, Стандарт – 170 євро (бекоштовно 1-й рік)
8 одночасних розмов, ПРО – 250 євро
8 одночасних розмов, Enterprise – 310 євро
16 одночасних розмов, стандарт – 375 євро (бекоштовно 1-й рік)
16 одночасних розмов, ПРО – 560 євро
16 одночасних розмов, Enterprise – 695 євро
24 одночасних розмови, стандарт – 565 євро (бекоштовно 1-й рік)
24 одночасних розмови, ПРО – 845 євро
24 одночасних розмови, Enterprise – 1045 євро
32 одночасних розмови, стандарт – 755 євро (бекоштовно 1-й рік)
32 одночасних розмови, ПРО – 1130 євро
32 одночасних розмови, Enterprise – 1390 євро
48 одночасних розмов, стандарт – 1130 євро (бекоштовно 1-й рік)
48 одночасних розмов, ПРО – 1695 євро
48 одночасних розмов, Enterprise – 2090 євро
64 одночасних розмови, стандарт – 1510 євро (бекоштовно 1-й рік)
64 одночасних розмови, ПРО – 2265 євро
64 одночасних розмови, Enterprise – 2790 євро
96 одночасних розмов, стандарт – 2550 євро (бекоштовно 1-й рік)
96 одночасних розмов, ПРО – 3825 євро
96 одночасних розмов, Enterprise – 4715 євро
128 одночасних розмов, стандарт – 3115 євро (бекоштовно 1-й рік)
128 одночасних розмов, ПРО – 4675 євро
128 одночасних розмов, Enterprise – 5765 євро
192 одночасних розмови, стандарт – 4965 євро (бекоштовно 1-й рік)
192 одночасних розмови, ПРО – 7445 євро
192 одночасних розмови, Enterprise – 9180 євро
256 одночасних розмов, стандарт – 6615 євро (бекоштовно 1-й рік)
256 одночасних розмов, ПРО – 9920 євро
256 одночасних розмов, Enterprise – 12230 євро
512 одночасних розмов, стандарт – 10395 євро (бекоштовно 1-й рік)
512 одночасних розмов, ПРО – 15590 євро
512 одночасних розмов, Enterprise – 19225 євро
1024 одночасних розмов, стандарт – 18900 євро (бекоштовно 1-й рік)
1024 одночасних розмов, ПРО – 28345 євро
1024 одночасних розмови, Enterprise – 34960 євро
Якщо у Вас виникли питання щодо налаштування IP-АТС 3CX або щодо придбання комерційної версії продукту, Ви можете зателефонувати (044)237-1018 та (063)237-1018 або задати
питання електронною поштою sales@rgc.kiev.ua.
Щоб замовити IP-АТС 3CX в режимі он-лайн, будь ласка, перейдіть на сайт нашого Інтернет-магазина: