Рішення
Обладнання
Каталог ПЗ
Ціни
КОНТАКТИ


VoIP-GSM-шлюзи Dinstar
VoIP-GSM-шлюзи NeoGate
IP-АТС 3CX
Конференц-телефони Konftel
IP-телефони Yealink


ГОЛОВНАПро КОМПАНІЮКОНТАКТИ    
  Тел.: (044) 237-1018 (063)237-1018; e-mail: sales@rgc.kiev.ua

  IP-АТС, Call-центр, Відеоконференції, Аудіоконференції
  IP-GSM-шлюзи, IP-телефони, VoIP-шлюзи, Конференц-телефони

  IP-телефонія IP-АТС (IP PBX) Call-центр Відеоконференцзв'язок Каталог обладнання Придбати   

Корпоративна мережа IP-телефонії

В даний час практично не існує таких організацій, які не потребують дзвінків за межі місцевої телефонної мережі. Як мінімум, необхідний зв'язок між декількома територіально розподіленими офісами однієї компанії або дзвінки на мобільні телефони співробітників, що рівносильне міжміському/міжнародному дзвінку. Тому зниження витрат на телефонний зв'язок є актуальним завданням для будь-якого підприємства.
Для вирішення завдання зниження витрат на зв'язок ми пропонуємо використовувати технології мультисервісних мереж, зокрема IP-телефонію. IP-телефонія – це технологія, яка дозволяє передавати голос мережами передачі даних, зокрема через Інтернет. За рахунок цього суттєво знижуються витрати на зв'язок.
Основними елементами корпоративної мережі IP-телефонії є IP-АТС та VoIP-шлюзи, залежно від варіанта побудови мережі. VoIP-шлюз – це пристрій, який з одного боку включаються телефонні лінії (офісна АТС, телефон, факс), а з іншого боку – IP-мережа (наприклад, Інтернет або корпоративна мережа передачі даних). Такі VoIP-шлюзи встановлюються у кожному з філій компанії, таким чином, всі філії, окрім звичайних телефонних каналів, отримують додаткові канали телефонного зв'язку через IP-мережу.

Переваги корпоративної мережі IP-телефонії:

  • значне зниження витрат на міжміські та міжнародні розмови;
  • можливість практично необмеженого підключення додаткових ліній;
  • єдина система маршрутизації дзвінків та єдиний номерний план по всій мережі філій та підрозділів;
  • аудіоконференції та селекторні наради за участю абонентів з віддалених підрозділів;
  • можливість організації системи уніфікованих повідомлень (unified communications) для всіх співробітників підприємства, у тому числі у відрядженнях;
  • можливість використання технології шифрування, наприклад, VPN, для підвищення безпеки телефонних переговорів;
  • можливість скоротити витрати на побудову мережі передачі даних компанії та телефонної мережі за рахунок інтеграції мереж передачі даних та телефонії;
  • зменшення сукупної вартості обслуговування мережі передачі даних та корпоративної телефонної мережі;
  • можливість організації єдиного корпоративного або розподіленого call-центру.

Існує кілька підходів до побудови корпоративних мереж IP-телефонії, які ми розглянемо докладніше.

Корпоративна мережа IP-телефонії на базі VoIP-шлюзів.

Даний варіант є найпростішим і найменш функціональним. У цьому випадку в кожній з філій встановлюється VoIP-шлюз, який підключається до вільних портів офісної АТС, якщо ж в офісі немає АТС або на АТС немає вільних портів, то до VoIP-шлюзу підключаються окремі телефонні апарати, які використовуватимуться тільки для внутрішньокорпоративних дзвінків. Таким чином, компанія отримує додаткові канали зв'язку через Інтернет, які можна використовувати для безкоштовного телефонного зв'язку між підрозділами компанії.
Перевагою цього варіанта є низька вартість обладнання.
Недоліки даного варіанту - потрібні вільні порти на офісній АТС, потрібно перепрограмування офісних АТС, додавання нових філій (VoIP-шлюзів) вимагатиме перепрограмування всіх VoIP-шлюзів, неможливо підключити до мережі філії або віддалених співробітників, які не мають статичної IP-адреси.



Корпоративна мережа IP-телефонії на базі IP-АТС.

описані вище варіанти побудови корпоративної мережі IP-телефонії призначені для вирішення завдання зниження витрат на телефонні розмови між офісами компанії. якщо ж компанія зацікавлена ??у побудові багатофункціональної системи зв'язку, що об'єднує всі філії, для цього необхідно також встановити IP-атс. саме за рахунок встановлення ip-атс стає можливим не просто знизити витрати на телефонні розмови, а організувати єдиний простір спілкування для всіх співробітників компанії, незалежно від їхнього розташування (з єдиним номерним планом, єдиною системою розмежування прав абонентів та єдиною системою адміністрування).
при такій організації зв'язку традиційний міжміський та міжнародний зв'язок (між офісами) повністю виключається, що значно знижує витрати компанії. співробітники філій, своєю чергою, абсолютно не відчувають територіальної віддаленості – спілкування між ними здійснюється простим набором внутрішнього номера абонента.
крім того, саме IP-атс надає користувачеві додаткові види обслуговування - розширений набір сервісних функцій, за рахунок чого підвищується ефективність роботи співробітників компанії, економиться робочий час, підвищується продуктивність та оперативність прийняття управлінських рішень.

Основні можливості та функції IP-АТС:

  • функції маршрутизації дзвінків – різні способи розподілу вхідних дзвінків між абонентами, прямий внутрішній доступ до системи (DISA), прямий вхідний набір (DID), груповий виклик, черга викликів;
  • функція керування викликом – утримання дзвінка, перехоплення дзвінка, переадресація дзвінка;
  • офісні функції – голосове меню (IVR), контроль присутності абонентів, запис розмов, конференц-зв'язок, прослуховування розмови, голосова пошта, електронний факс;
  • системні функції – розмежування прав користувачів, централізоване визначення прав абонентів, авторизація користувача із встановленням прав на здійснення з'єднань, ведення статистики розмов.

Причому всі ці функції доступні всім абонентам IP-АТС, незалежно від того, в якому офісі вони знаходяться. Також слід зазначити, що IP-АТС дає можливість необмеженого розширення кількості абонентів, як у центральному офісі, так і у філіях, а також можливість підключення до телефонної мережі компанії співробітників, які працюють удома.
При цьому варіанті організації корпоративної мережі IP-телефонії в центральному офісі встановлюється сервер або програмно-апаратний комплекс IP-АТС, який забезпечує керування дзвінками між усіма абонентами корпоративної мережі. Абоненти можуть підключатися до мережі у різний спосіб: віддалені офіси підключаються за допомогою VoIP-шлюзу, віддалені робочі місця за допомогою IP-телефонів або комп'ютерів із програмним IP-телефоном (софтфоном), мобільні співробітники за допомогою смартфонів із вбудованим SIP-клієнтом. Таким чином, усі співробітники компанії, які підключені до мережі Інтернет, є абонентами корпоративної мережі IP-телефонії та можуть безкоштовно здійснювати дзвінки будь-якому іншому абоненту мережі.
Більш докладно про можливості та функції IP-АТС та різні моделі можна дізнатися за наступним посиланням. IP-АТС.



Комплексне рішення щодо організації корпоративної мережі IP-телефонії на базі IP-АТС 3CX Phone System:

Програмна IP-АТС 3CX Phone System - це комплексне рішення від одного виробника щодо організації не просто корпоративної мережі IP-телефонії, а системи уніфікованих комунікацій (Unified Communications чи UC). Ви отримаєте не тільки IP-АТС, а й інші елементи системи: програмні клієнти для комп'ютерів (Windows, MacOS), планшетів та смартфонів (Android, iOS, Windows Phone), програму для організації підключення ip-телефонів та voip-шлюзів у філіях захищеними каналами. Усі дзвінки будуть виконуватися по захищеним каналам 3CX Tunnel.
Також Ви зможете об'єднати кілька IP-АТС 3CX у різних офісах в одну мережу із загальним номерним планом. Причому абоненти зможуть бачити поточний статус співробітників в інших офісах чи дистанційних співробітників, обмінюватися з ними текстовими повідомленнями (чат), можна вести єдину телефонну книгу, а також інтегрувати всі робочі місця з CRM-системою.

Економічний ефект від організації корпоративної мережі IP-телефонії.

Щоб зрозуміти, на чому ґрунтується економічний ефект від побудови корпоративної мережі IP-телефонії, розглянемо, яким чином здійснюється IP-телефонний дзвінок. Припустимо, абонент із міста Київ дзвонить абоненту до міста Одеси.
Дзвінок, що з київського офісу потрапляє на VoIP-шлюз, оцифровується, стискається за допомогою певного алгоритму, і у вигляді IP пакетів передається через мережу Інтернет на шлюз у місті Одеса. Шлюз у місті Одеса перетворює IP-пакети назад на телефонний сигнал, набирає номер абонента в Одесі, абонент в Одесі піднімає трубку та розмовляє з київським. абонентом.
Оскільки за такого дзвінка ніяк не задіяний міжміський телефонний оператор, а задіюється мережа Інтернет, виходить, що не потрібно оплачувати міжміський дзвінок Київ-Одеса. Таким чином, вартість цього дзвінка буде не 60 коп./хв., а 0 коп./хв.

Варіанти зниження витрат

За рахунок побудови корпоративної телефонної мережі на базі технології VoIP можна знизити витрати на такі послуги:
  • зв'язок між філіями

Після побудови мережі дзвінки між філіями здійснюватимуться безкоштовно. Таким чином, економія становитиме 60 коп. за кожну хвилину розмови.
Також необхідно зазначити, що якщо компанія має закордонні філії, розмови між ними також будуть безкоштовними. В цьому випадку економія буде ще більшою.

  • дзвінки на мобільні номери

При даному виді зв'язку витрати знижуються за рахунок того, що в центральному офісі встановлюється один або кілька VoIP-GSM-шлюзів, в яких встановлюються сім-картки трьох основних мобільних операторів України або безлімітні сім-картки. Всі дзвінки на мобільні IP-АТС будуть надсилати через сім-карту потрібного мобільного оператора в залежності від набраного номера. Корпоративна телефонна мережа зробить доступним дані дзвінки для всіх співробітників компанії, незалежно від того, в якому офісі вони працюють.
Таким чином, економія на дзвінку, порівняно зі звичайними тарифами, становить до 10 разів.
Цей варіант економії доступний при використанні VoIP-GSM-шлюзів

  • міжміський зв'язок

При цьому виді зв'язку витрати знижуються за рахунок того, що після побудови мережі дзвінок, наприклад, з Києва до Одеси буде коштувати не 60 коп./хв (тариф Укртелекому), а як звичайний дзвінок по Одесі, тобто. 5 коп/хв.
Таким чином, витрати на дзвінки між обласними центрами будуть знижені в 12 разів.

Розрахунок окупності.

У зв'язку з тим, що на даний момент нам невідомі Ваші витрати на різні види телефонного зв'язку, для розрахунку окупності проекту візьмемо такі вихідні дані:
- кількість філій – 2; - кількість одночасних розмов на філію – 2;
- кількість телефонних розмов між філіями та міжміських дзвінків – 60 хвилин на день, 22 робочі дні на місяці.
Витрати
- Шлюз IP-телефонії на 2 одночасні розмови в залежності від виробника може коштувати приблизно 2000 грн.
2000*2 шт. = 4000 грн.;
Економія
- Економія на дзвінках між філіями компанії:
60 коп. за хвилину.
На підставі вихідних даних отримуємо, що обсяг щомісячної економії складе 0,6 грн. * 60 хвилин * 22 дні = 792 грн.
Таким чином, період окупності обладнання складе менше 3 місяців.
Програмна IP-АТС 3CX Phone System
IP-АТС 
Grandstream
IP-DECT системы Snom
IP-АТС 
Yeastar
Cisco Registered Partner
VoIP-GSM-шлюзи Dinstar
VoIP-GSM-шлюзи Openvox
Конференц-телефони Konftel
VoIP-телефони Yealink
© "РГЦ"