IP-АТС або IP-PBX.
IP-АТС (IP-PBX) - основні можливості
IP-АТС – це офісна телефонна станція, побудована з використанням найсучасніших телекомунікаційних технологій (пакетна телефонія чи IP-телефонія чи VoIP), яка
дозволяє вирішити всі завдання телефонізації Вашого офісу з мінімальними витратами. Мінімізація витрат досягається за рахунок того, що IP-АТС будується на базі мережі передачі даних,
таким чином, Вам не потрібно буде окремо прокладати телефонну проводку. При цьому Ви отримаєте офісну телефонну станцію, яка не тільки виконує всі функції звичайної офісної
АТС чи установчої АТС, але й пропонує широкий діапазон додаткових можливостей за рахунок інтеграції телефонних та комп'ютерних технологій, а також забезпечує практично
необмежені можливості розширення абонентської ємності IP-АТС.
Як правило, IP-PBX являє собою програму на звичайному комп'ютері або спеціалізований програмно-апаратний комплекс, які забезпечують обробку та розподіл.
телефонних розмов між абонентами, що підключаються по будь-якій IP-мережі, у тому числі через локальну мережу або через інтернет.
Основні моделі IP-АТС, які пропонує наша компанія:
Ми пропонуємо як чисто програмні, так і програмно-апаратні IP-АТС для компаній різного розміру від 2 до 10 тисяч робочих місць. Нижче представлені посилання лише на
деякі, найбільш популярні моделі IP-АТС, які пропонує наша компанія.
Ви можете дізнатись вартість IP-АТС на сторінці Ціни на IP-АТС
Ви можете замовити прорахунок системи зв'язку для свого завдання за посиланням: розрахунок вартості IP-АТС
IP-АТС 3CX – це програмна IP-АТС, що працює за протоколом SIP, і здатна повністю замінити традиційну апаратну АТС або офісну міні-АТС. IP АТС від компанії 3CX спочатку
розроблялася спеціально для роботи під ОС Windows, але з 2016 також доступна і версія для Linux. Різні версії IP-АТС 3CX підтримують від 4 до 4096 одночасних дзвінків,
що дозволяє організувати системи зв'язку кілька десятків тисяч абонентів. За допомогою 3CX Phone System Ви зможете не тільки телефонувати офіс, а й організувати call-центр, систему уніфікованих комуникацій (unified communications чи UC) і
систему розрахованих на багато користувачів веб-конференцій на базі технології WebRTC. Основні можливості 3СХ – безкоштовний програмний телефон для комп'ютерів (Windows, MacOS) та мобільних
телефонів (iPhone, Android), запис усіх дзвінків на сервер, інтеграція з CRM-системами, 1С та Бітрікс-24, відеодзвінки, підключення віддалених абонентів через тунель, рішення для
готелів та багато іншого
Починаючи з 14 версії, Ви можете встановлювати 3CX на комп'ютері в офісі як звичайну офісну IP-АТС, так і на орендованому сервері як віртуальну або хмарну АТС, причому починаючи з
15 версії можливе встановлення на Linux сервера, що знижує витрати на оренду сервера.
IP-АТС 3СХ: опис, характеристики, ціна...
Компанія YeaStar випускає кілька серій IP-АТС для малого та середнього бізнесу, які розраховані на компанії різного розміру та забезпечують усі базові та просунуті
можливості IP-АТС за мінімальну ціну IP-АТС підтримують різні інтерфейси підключення до мереж традиційної телефонії - FXO, FXS, GSM, BRI та цифрові потоки ISDN PRI
(Потік Е1). Всі IP-АТС YeaStar побудовані на базі Астериска та підтримують протоколи SIP та IAX2. В даний момент компанія Yeastar випускає IP-АТС серії S (S20, S50,
S100, S300), моделі відрізняються кількістю абонентів, що підключаються, і одночасних.
Якщо встановити GSM-плати, Ви отримаєте IP-АТС з інтегрованим IP-GSM-шлюзом, а також зможете
посилати чи отримувати СМС з комп'ютера.
IP-АТС YeaStar: опис, характеристики, ціна...
Серія IP-АТС UCM6300 виробництва компанії Grandstream складається з 4 моделей UCM6301, UCM6302, UCM6304 та UCM6308 і є оновленням серії UCM6200. Дані
IP-АТС являють собою багатофункціональні пристрої, що забезпечують всі види комунікацій: голос + відео (у тому числі і відеоспостереження) + факс. IP-АТС Grandstream -
оптимальне рішення для компаній малого та середнього бізнесу до 3000 робочих місць, причому АТС також виконує функції роутера, що дозволяє вирішити всі телекомунікаційні
завдання Вашого офісу з мінімальними вкладеннями.
UCM6510 - це рішення для великих компаній до 2000 співробітників і 200 одночасних дзвінків, також IP-АТС має порт Е1 (ISDN PRI) для підключення міських
телефонних ліній або для об'єднання IP-АТС та офісної АТС.
Всі моделі UCM виконують не тільки всі функції сучасної офісної АТС, але й забезпечують додаткові можливості – автосекретар (голосове меню або IVR), запис усіх дзвінків, підтримка відеотелефонів та мережевих камер, шифрування розмов, можливість організації call-центру, підключення будь-якого обладнання чи операторів зв'язки за протоколами SIP та IAX2
IP-АТС Grandstream UCM: опис, характеристики, ціна...
Gigaset Pro – системи бездротового зв'язку, які можна інтегрувати з будь-якою IP-АТС, що підтримує протокол SIP. Максимальна ємність системи – до 100 абонентів на 20 базових
станціях. Основна перевага - можливість використовувати всі DECT-телефони Gigaset, у тому числі недорогі моделі. Gigaset Pro підтримує репітери, що дозволяє
забезпечити зв'язок на великій території.Докладніше...
Бездротові IP DECT системи Kirk-Polycom – це мікростільникові системи бездротового зв'язку стандарту DECT, які підтримують основні протоколи IP-телефонії (SIP, H.323. SCCP).
Завдяки цьому вони можуть використовуватись практично з будь-якою IP-АТС для підключення бездротових абонентів за стандартом DECT. Також IP DECT система може використовуватися як
автономної АТС для телефонізації окремих об'єктів (офісів, складів, торгових центрів тощо). Компанія випускає різні моделі IP DECT систем, які можна використовувати
для побудови систем різного масштабу – від кількох абонентів до кількох тисяч абонентів. Докладніше...
Астеріск – безкоштовна IP-АТС з відкритим вихідним кодом. Завдяки відкритості коду, за допомогою Астеріск можна вирішити практично будь-яке завдання щодо впровадження телефонної.
зв'язку.Астеріск - безкоштовна IP-АТС з відкритим вихідним кодом. Завдяки відкритості коду, за допомогою Астеріск можна вирішити практично будь-яке завдання щодо впровадження телефонного зв'язку.
Але впровадження та підтримка даної АТС потребує гарних знань у галузі IP-телефонії взагалі та SIP протоколу зокрема. Також необхідно приділяти увагу безпеці.
У той же час деякі дистрибутиви IP-АТС, які раніше будувалися на базі Астериска, зараз переходять на IP-АТС 3CX Phone System, наприклад, Elastix, Askozia,
PBX in Flash.
Переваги IP-АТС (IP-PBX):
- Практично необмежену кількість ліній та абонентів - на відміну від звичайних установчих АТС та міні-АТС, які мають граничну ємність зовнішніх ліній або
внутрішніх портів IP-АТС може розширюватися практично необмежено, причому як зовнішні лінії, і внутрішні абоненти можуть підключатися різними способами;
- IP-АТС дозволяє об'єднати в єдину телефонну мережу підрозділи та філії компанії, розташовані в різних місцях (інше місто чи країна), при цьому всі абоненти
незалежно від їхнього розташування будуть абонентами однієї АТС, що зробить всі розмови між безкоштовними філіями;
- За допомогою IP-АТС можна організувати інтерактивне голосове меню (IVR) або так званий "інтелектуальний секретар", за допомогою чого Ви зможете обробляти
вхідні дзвінки в автоматичному режимі;
- IP-АТС забезпечує всі функції сучасних установчих АТС - переадресація виклику (за різними правилами), утримання виклику, перехоплення дзвінка, груповий
виклик тощо
- Різні варіанти переадресації виклику як між внутрішніми абонентами, так і на мобільні телефони співробітників, які знаходяться поза офісом;
- Централізований запис розмов на сервері
- IP-АТС дозволяє зберегти інформацію про всі здійснені розмови;
- Конференцзв'язок - конференції з підключенням як внутрішніх, так і зовнішніх абонентів;
- Можливість встановлювати обмеження на здійснення міжміських або міжнародних дзвінків для різних груп абонентів;
- Система легко інтегрується з CRM-системами, базами даних тощо;
- На базі IP-АТС можна організувати центр обробки дзвінків (call-центр або контакт-центр);
- Факс-сервер - IP-АТС дозволяє організувати систему автоматичного приймання факсів та пересилання на e-mail
- Можливість організувати систему голосової пошти;
- Керуючий інтерфейс IP-АТС доступний через веб-браузер, що забезпечує простоту управління та зміни потрібних параметрів;
- На базі IP-АТС можлива реалізація систем відеотелефонії, що дозволить спілкуватися співробітникам не лише голосом, а й забезпечить візуальний контакт.
Крім того, на базі IP-АТС можна організувати систему уніфікованих комунікацій (unified communications), яка дозволить залишатися співробітникам
Ваша компанія завжди на зв'язку.
Варіанти підключення робочих місць абонентів к IP-АТС:
|