|
|
|
Тел.: (044) 237-1018 (063)237-1018; e-mail: sales@rgc.kiev.ua
IP-АТС, Call-центр, Відеоконференції, Аудіоконференції
IP-GSM-шлюзи, IP-телефони, VoIP-шлюзи, Конференц-телефони
|
Call-центр на базі IP-АТС Yeastar S20.
Невеликим компаніям, яким достатньо call-центру на 10 одночасних розмов, ми можемо запропонувати рішення на базі IP-АТС YeaStar S20.
Вартість IP-АТС Yeastar S20 – всього 350 дол., причому комп'ютер для роботи IP-АТС не потрібен.
|
|
Основні можливості call-центру на базі IP-АТС YeaStar S20:
- підключення до 20 робочих місць
- 10 одночасних розмов
- підключення до 10 багатоканальних телефонних номерів через інтернет (SIP-номер або SIP-транк)
- підключення до 4 аналогових телефонних ліній за допомогою плат Yeastar O2 з 2 портами FXO
- підключення до 1 мобільного GSM-номера за допомогою плати , якщо потрібно більше номерів, за допомогою VoIP- GSM-шлюзу.
- всі функції сучасної офісної АТС (переадресація, трансфер, утримання, груповий виклик, інтерком, конференція тощо)
- голосове вітання (IVR, автосекретар) з гнучким налаштуванням
- черги викликів із 5 алгоритмами розподілу дзвінків між операторами (ACD)
- контроль за роботою операторів (прослуховування, підказка, вторгнення у розмову)
- інтеграція з CRM-системами, базами даних та 1С:Бухгалтерія через AMI (Asterisk Management Interface)
- облік усіх дзвінків
- централізований запис дзвінків на IP-АТС
- 3 режими роботи - робочий час, неробочий час, вихідний день
- можливість приймати дзвінки на мобільний телефон (Android або iOS)через інтернет за допомогою sip-клієнта Yeastar Linkus
- можливість переадресації дзвінків на зовнішній номер або голосову пошту в неробочий час
- прийом факсів в автоматичному режимі та надсилання на e-mail
- можливість підключення модуля автоматичного вихідного дзвінка
- загальносистемний чорний список номерів (blacklist)
- можливість підключення програм інших виробників (моніторинг, звітність роботи call-центру) через AMI
- управління IP-АТС через веб-інтерфейс, командний рядок (SSH), команди AMI
- гарантія на АТС - 3 роки, надається технічна підтримка протягом гарантійного та післягарантійного терміну
|
|
Додаткове обладнання для call-центру на базі IP-АТС YeaStar S20:
- Для підключення робочих місць операторів можна використовувати комп'ютер з гарнітурою з будь-яким програмним SIP-телефоном (3CXPhone, zoiper та ін.), IP-телефон або аналоговий телефон, підключений через VoIP -шлюз.
Каталог високоякісних гарнітур Jabra доступний за посиланням: Прайс-лист на
гарнітури Jabra.
- VoIP-GSM-шлюз - багатьом call-центрам потрібно підключити мобільні номери, щоб клієнтам було зручніше додзвонитися до них. Ми рекомендуємо використовувати
сертифіковані в Україні VoIP-GSM-шлюзи Dinstar та Yeastar.
Даних можливостей цілком достатньо організації повноцінного call-центру. Якщо Вам потрібен більш розширений функціонал, наприклад, готові інтеграції з CRM-системами або
розширені звіти про роботу колл-центру, то пропонуємо розглянути варіант
call-центру на базі програмної IP-АТС 3CX Phone System.
Для того, щоб купити IP-АТС YeaStar S20, будь ласка, перейдіть за цим посиланням на сайт
нашого Інтернет-магазину.
Якщо у Вас виникли питання щодо організації call-центру, дзвоніть за телефонами (044)237-1018 та (063)237-1018 або пишіть за адресою sales@rgc.kiev.ua
|
|
|
|
|
|
|
|