Рішення
Обладнання
Каталог ПЗ
Ціни
КОНТАКТИ


VoIP-GSM-шлюзи Dinstar
VoIP-GSM-шлюзи NeoGate
IP-АТС 3CX
Конференц-телефони Konftel
IP-телефони Yealink


ГОЛОВНАПро КОМПАНІЮКОНТАКТИ    
  Тел.: (044) 237-1018 (063)237-1018; e-mail: sales@rgc.kiev.ua

  IP-АТС, Call-центр, Відеоконференції, Аудіоконференції
  IP-GSM-шлюзи, IP-телефони, VoIP-шлюзи, Конференц-телефони

  IP-телефонія IP-АТС (IP PBX) Call-центр Відеоконференцзв'язок Каталог обладнання Придбати   

Call-центр на базі IP-АТС Yeastar S20.


Невеликим компаніям, яким достатньо call-центру на 10 одночасних розмов, ми можемо запропонувати рішення на базі IP-АТС YeaStar S20.
Вартість IP-АТС Yeastar S20 – всього 350 дол., причому комп'ютер для роботи IP-АТС не потрібен.



Основні можливості call-центру на базі IP-АТС YeaStar S20:

  • підключення до 20 робочих місць
  • 10 одночасних розмов
  • підключення до 10 багатоканальних телефонних номерів через інтернет (SIP-номер або SIP-транк)
  • підключення до 4 аналогових телефонних ліній за допомогою плат Yeastar O2 з 2 портами FXO
  • підключення до 1 мобільного GSM-номера за допомогою плати , якщо потрібно більше номерів, за допомогою VoIP- GSM-шлюзу.
  • всі функції сучасної офісної АТС (переадресація, трансфер, утримання, груповий виклик, інтерком, конференція тощо)
  • голосове вітання (IVR, автосекретар) з гнучким налаштуванням
  • черги викликів із 5 алгоритмами розподілу дзвінків між операторами (ACD)
  • контроль за роботою операторів (прослуховування, підказка, вторгнення у розмову)
  • інтеграція з CRM-системами, базами даних та 1С:Бухгалтерія через AMI (Asterisk Management Interface)
  • облік усіх дзвінків
  • централізований запис дзвінків на IP-АТС
  • 3 режими роботи - робочий час, неробочий час, вихідний день
  • можливість приймати дзвінки на мобільний телефон (Android або iOS)через інтернет за допомогою sip-клієнта Yeastar Linkus
  • можливість переадресації дзвінків на зовнішній номер або голосову пошту в неробочий час
  • прийом факсів в автоматичному режимі та надсилання на e-mail
  • можливість підключення модуля автоматичного вихідного дзвінка
  • загальносистемний чорний список номерів (blacklist)
  • можливість підключення програм інших виробників (моніторинг, звітність роботи call-центру) через AMI
  • управління IP-АТС через веб-інтерфейс, командний рядок (SSH), команди AMI
  • гарантія на АТС - 3 роки, надається технічна підтримка протягом гарантійного та післягарантійного терміну


Додаткове обладнання для call-центру на базі IP-АТС YeaStar S20:

  • Для підключення робочих місць операторів можна використовувати комп'ютер з гарнітурою з будь-яким програмним SIP-телефоном (3CXPhone, zoiper та ін.), IP-телефон або аналоговий телефон, підключений через VoIP -шлюз. Каталог високоякісних гарнітур Jabra доступний за посиланням: Прайс-лист на гарнітури Jabra.
  • VoIP-GSM-шлюз - багатьом call-центрам потрібно підключити мобільні номери, щоб клієнтам було зручніше додзвонитися до них. Ми рекомендуємо використовувати сертифіковані в Україні VoIP-GSM-шлюзи Dinstar та Yeastar.

Даних можливостей цілком достатньо організації повноцінного call-центру. Якщо Вам потрібен більш розширений функціонал, наприклад, готові інтеграції з CRM-системами або розширені звіти про роботу колл-центру, то пропонуємо розглянути варіант call-центру на базі програмної IP-АТС 3CX Phone System.

Для того, щоб купити IP-АТС YeaStar S20, будь ласка, перейдіть за цим посиланням на сайт нашого Інтернет-магазину.

Якщо у Вас виникли питання щодо організації call-центру, дзвоніть за телефонами (044)237-1018 та (063)237-1018 або пишіть за адресою sales@rgc.kiev.ua

Програмна IP-АТС 3CX Phone System
IP-АТС 
Grandstream
IP-DECT системы Snom
IP-АТС 
Yeastar
Cisco Registered Partner
VoIP-GSM-шлюзи Dinstar
VoIP-GSM-шлюзи Openvox
Конференц-телефони Konftel
VoIP-телефони Yealink
© "РГЦ"