Рішення
Обладнання
Каталог ПЗ
Ціни
КОНТАКТИ


VoIP-GSM-шлюзи Dinstar
VoIP-GSM-шлюзи NeoGate
IP-АТС 3CX
Конференц-телефони Konftel
IP-телефони Yealink


ГОЛОВНАПро КОМПАНІЮКОНТАКТИ    
  Тел.: (044) 237-1018 (063)237-1018; e-mail: sales@rgc.kiev.ua

  IP-АТС, Call-центр, Відеоконференції, Аудіоконференції
  IP-GSM-шлюзи, IP-телефони, VoIP-шлюзи, Конференц-телефони

  IP-телефонія IP-АТС (IP PBX) Call-центр Відеоконференцзв'язок Каталог обладнання Придбати   

Організація телефонного зв'язку компанії на базі IP-АТС 3CX.

IP-АТС 3CX - програмний продукт, що дозволяє організувати телефонний зв'язок в офісі на базі технології VoIP (IP-телефонія). Програмне забезпечення АТС дозволяє організувати телефонний зв'язок компанії замість традиційної АТС. Гнучкий в налаштуваннях і надзвичайно простий в освоєнні, продукт має широкий спектр можливостей і дозволяє швидко побудувати телефонну мережу, відповідно до індивідуальних потреб компанії. Функціонал 3CX включає в себе всі сучасні технологічні можливості офісної АТС, а також інноваційні розробки в області IP-телефонії.

Функціональні можливості IP-АТС 3CX:

  • «Завжди на зв'язку» – співробітники компанії завжди знаходяться в межах досяжності одного, незмінного внутрішнього номера. Не має значення, де знаходиться абонент або який він користування - ip-телефон в офісі або софтфон вдома або в поїздці - дзвінок знайде абонента сам;
  • Всі види перехоплення і переадресації дзвінків;
  • Багаторівневе голосове меню (або інтелектуальний електронний секретар) для інтерактивної обробки вхідних дзвінків;
  • Проведення конференцій з необмеженою кількістю учасників;
  • Відеотелефонія
  • Голосова пошта та особисті голосові привітання для кожного користувача;
  • Запис розмов на сервер;
  • Зворотній дзвінок – зворотній дзвінок;
  • Маршрутні дзвінки за часом і датою;
  • Можливість поділу користувачів на групи та розмежування прав користувачів, визначення прав на набір зовнішніх номерів, авторизація користувачів з налаштуванням прав на налагодження зв'язків;
  • Готові конфігурації для автоматичної настройки обладнання;
  • Організація віддалених робочих місць і розподілених телефонних мереж;
  • Необмежена масштабованість;
  • Ведення статистики розмов;
  • Можливість розширення IP-АТС до колл-центру;
  • Інтеграція з іншими АТС і підтримка широкого спектру обладнання;
  • Інтеграція з управлінням бізнесом і CRM системами.

Переваги організації офісного зв'язку на базі IP-АТС 3CX:

  • Гнучка маршрутизація (з можливістю налаштування різних режимів роботи і розподілу дзвінків);
  • Ніяких додаткових проводів не потрібно, телефонна мережа розгорнута на базі локальної мережі передачі даних.
  • При переїзді в новий офіс АТС легко транспортується і швидко встановлюється на новому місці.
  • Багатоканальний міський IP-номер(и) компанії не змінюється при зміні офісу.
  • Мінімізація витрат на міжнародний зв'язок і дзвінки на мобільні телефони.
  • Необмежене збільшення ємності АТС (кількість абонентів і кількість зовнішніх ліній).
  • Створення індивідуального рішення для конкретної компанії, завдяки простим інструментам налаштування IP-АТС; можливість розширення і доповнення функціоналу АТС до специфіки бізнес-процеси компанії.

Типові випадки використання IP-АТС 3CX:

Офісна телефонія

Програмне забезпечення IP-АТС 3CX не тільки володіє всіма функціями і можливостями «звичайної» офісної АТС, але і надає додатковий функціонал можливості за рахунок використання новітніх технологій: IP-телефонії, відеотелефонії, комп'ютерної телефонії та ін.



Розширення абонентських ліній існуючої офісної АТС

Що робити, якщо кількість внутрішніх телефонів (ліній розширення) вашої офісної АТС потребує розширення? Штат співробітників трохи збільшився, а лінії в АТС включити немає додаткових абонентів? Стандартним рішенням такої проблеми є заміна АТС на більш потужну. Тут відбудеться "перехід кількості в якість", коли поява одного чи двох додаткових робочих місць призводить до необхідності капітальних витрат в кілька тисяч, а іноді і десятків тисяч доларів.
Установка IP-АТС - це рішення, яке дозволяє поступово нарощувати пропускну здатність телефонної мережі офісу, без істотних капітальних витрат.
Офісна АТС в залежності від кількості вільних ліній (абонентська або підключається) підключається до шлюзу з портами FXS або FXO відповідно, мережевий інтерфейс якого становить приєднується до локальної мережі. Також до локальної мережі приєднується комп'ютер з програмними IP-АТС і VoIP-шлюзами з FXS-портами або IP-телефонами, які надалі іменуються абонентськими пристроями, не виходячи із загального плану нумерації внутрішніх телефонів в офісі. Кількість таких телефонів може збільшуватися в міру зростання кількості робочих місць. Використовуючи таку схему підключення, ми отримуємо за відносно невеликі гроші внутрішню телефонну мережу, яка має наскрізну нумерацію по відношенню до телефонів, що стоять в існуючих офісна АТС і здатна виконувати переадресацію дзвінків, конференц-функцію, утримувати, відправляти інформацію на електронну пошту при відсутності клієнта, відправляти факсимільні повідомлення (всі стандартні функції АТС). Зі збільшенням кількості телефонних апаратів, підключених до локальної мережі, можна або перейти до повноцінної організації внутрішньоінституційної телефонної мережі на базі IP-АТС, або зберегти гібридну версію телефонної мережі зі збереженням звичайної АТС.

«Віртуальний офіс» – антикризова пропозиція з організації комунікацій компанії

У зв'язку зі складною економічною ситуацією багато компаній змушені виїжджати з офісів, скорочувати штат співробітників або повністю припиняти свою діяльність. При розробці антикризового плану у більшості випадків застосовується стандартне рішення - скорочення штату. Цей захід, на жаль, завжди завдає серйозної шкоди ефективності бізнесу. В даний час розвиток комунікаційних технологій досяг такого рівня, на якому можна запропонувати ефективні антикризові заходи. А саме тимчасову реорганізацію бізнес-процес, зниження витрат на зарплату і утримання офісу, при цьому без втрати кваліфікованих фахівців, розміщення частини співробітників на віддалених робочих місцях - вдома. Основним завданням, яке необхідно вирішити при реалізації такого проекту, є створення зручної системи уніфікованих комунікацій (UC) між співробітниками незалежно від їх географічного положення.

Вимоги до такої системи зв'язку можна сформулювати так:

  1. Можливість розмістити віддаленого співробітника в будь-якому зручному для роботи місці з виходом в інтернет.
  2. Можливість автоматичного переведення дзвінка на резервний канал зв'язку (домашній або мобільний телефон) в разі перебоїв в роботі мережі інтернет.
  3. Розмежування прав доступу користувачів системи до локального і міжнародного зв'язку.
  4. Інструменти для моніторингу роботи користувачів системи UC (система запису дзвінків, on-line прослуховування розмов, моніторинг активних з'єднань в режимі реального часу, статистика по вхідним і вихідним дзвінкам).
Реалізація IP-ATS 3CX може бути використана для забезпечення:
  • забезпечення можливості для персоналу ефективно працювати з дому;
  • отримати ефективні інструменти контролю за роботою співробітників;
  • використовувати стаціонарні телефонні номери по IP-мережі, ці номери «не прив'язані» до офісу і будуть закріплені за компанією незалежно від її місцезнаходження. Наприклад, можна перенести сервер з АТС з офісу в дата-центр;
  • знизити витрати на міжміський і міжнародний зв'язок, за рахунок використання IP-телефонії.
Таким чином, впровадження єдиної системи зв'язку на базі IP-АТС дозволить не тільки пережити кризовий період з мінімальними втратами, але і відкрити нові можливості для розвитку бізнесу та компанії.

Комунікація між філіями компанії




Коли виникає завдання об'єднати кілька віддалених офісів або філій компанії в одну телефонну мережу, найкращим рішенням буде використання IP-АТС. Станом на сьогодні, практично всі райони та населені пункти охоплені глобальною мережею Інтернет, тому встановити телефонний зв'язок за технологією IP-телефонії через інтернет - це найбільш простий, доступний і сучасний варіант зв'язку.
Переваги такого рішення очевидні:

  • можливість побудови єдиної мультисервісної мережі компанії, що забезпечує передачу даних, телефонію і відеотелефонію (відеоконференції);
  • безкоштовний телефонний зв'язок між усіма філіями компанії, незалежно від того, в якому місті або країні вони знаходяться;
  • підвищення швидкості та якості прийняття управлінських рішень;
  • централізований контроль на всіх рівнях і структурних підрозділах компанії;
  • можливість поетапної реалізації системи без втручання в існуючу систему зв'язку.

Програмна IP-АТС 3CX Phone System
IP-АТС 
Grandstream
IP-DECT системы Snom
IP-АТС 
Yeastar
Cisco Registered Partner
VoIP-GSM-шлюзи Dinstar
VoIP-GSM-шлюзи Openvox
Конференц-телефони Konftel
VoIP-телефони Yealink
© "РГЦ"