Рішення
Обладнання
Каталог ПЗ
Ціни
КОНТАКТИ


VoIP-GSM-шлюзи Dinstar
VoIP-GSM-шлюзи NeoGate
IP-АТС 3CX
Конференц-телефони Konftel
IP-телефони Yealink


ГОЛОВНАПро КОМПАНІЮКОНТАКТИ    
  Тел.: (044) 237-1018 (063)237-1018; e-mail: sales@rgc.kiev.ua

  IP-АТС, Call-центр, Відеоконференції, Аудіоконференції
  IP-GSM-шлюзи, IP-телефони, VoIP-шлюзи, Конференц-телефони

  IP-телефонія IP-АТС (IP PBX) Call-центр Відеоконференцзв'язок Каталог обладнання Придбати   

Система обліку дзвінків – білінговий комплекс Tariscope.


Білінговий комплекс Tariscope - це система обліку дзвінків, виконаних через одну або групу офісних/відомчих АТС, а також охочих вести облік переданого/прийнятого трафіку даних через устаткування передачі.

Основні переваги програми Tariscope:

  • контроль та облік усіх дзвінків;
  • контроль над витратами на телефонні дзвінки;
  • аналіз роботи абонентів АТС під час використання телефонного зв'язку;
  • аналіз завантаженості каналів АТС;
  • контроль за безпекою телефонної системи;
  • гнучкість у налаштуванні під конкретну телекомунікаційну систему або АТС;
  • масштабованість, надійність і модульність;
  • можливість створення власних звітів про роботу АТС у візуальному редакторі звітів

Основні функції білінгового комплексу Tariscope.

< strong>ФункціяПризначення функції
1Одночасний збір інформації з групи АТС (IP АТС), маршрутизаторівДозволяє централізовано збирати та обробляти інформацію з кількох АТС, маршрутизаторів
2Визначення належності кожного виклику до конкретного абонента або групи абонентівАналіз діяльності співробітників, пов'язаних з телефонними розмовами, наприклад, маркетингового відділу, менеджерів з продажу тощо.
Рознесення витрат на телефонні розмови по абонентах и групам абонентів (підрозділів компанії).
3Поділ викликів за категоріями: особисті, клієнти компанії, партнери тощо.Можливість розрахунку зі співробітниками з їх особистих дзвінків.
Віднесення витрат на службові виклики за конкретними проектами.
Інформування відповідних служб компанії про "небажані" викликах.
Виділення інформації для CRM систем
4Отримання статистики за вхідними викликами: що отримали відповідь; час очікування відповіді; не отримали відповідь та з якої причини; час очікування "на утриманні" тощо.Оптимізація організації роботи з вхідними викликами з метою підвищення лояльності до компанії клієнтів та партнерів.
5Отримання статистичної інформації щодо вхідних викликів у розрізі географії абонентів. Дозволяє оцінити ефективність маркетингових акцій за населеними пунктами, регіонами країни, іншими державами.
6Отримання статистичної інформації з географії вихідних викликів.Оцінка ефективності створення власних каналів зв'язку або вибору інших систем зв'язку з окремими компаніями регіонах (філіями компаній, партнерами, клієнтами) з метою економії фінансів.
7Оцінка з посекундною точністю завантаження каналів зв'язку АТС з міською телефонною мережею.При явній надмірності канальної ємності – ухвалення рішення про зменшення цієї ємності з метою економії фінансів.
8Автоматичне формування звітів за заданим розкладом з можливістю надсилання їх за заданими електронними адресами.Оперативне та своєчасне отримання звітів про використання телефонної мережі та обладнання доступу до Інтернету.
9Завдання умов для подій при наступі яких Tariscope виконує відповідний сценарій.Оперативно отримувати повідомлення, наприклад, про певний тип виклику: вартістю більш заданою величини, на номер конкурента тощо.
10Оцінка обсягу викликів на мобільні телефони співробітників компанії з відомчою АТС. Оцінити ефективність використання або оптимізувати конфігурацію GSM шлюзів. (підрозділу) у грошовій або тимчасовій формі на певний тип викликівДозволяє чітко виконувати бюджет витрат на телефонні розмови. Також цю функцію можна використовуватиме економії витрат за телефонні переговори.
12Завдання обмежень у грошовій чи тимчасовій формі для конкретного маршруту чи каналу. Дозволяє оптимально витрачати кошти за наявності будь-яких пільгових умов на певних маршрутах або каналах
13Використання баз даних білінгового комплексу: викликів, абонентів, телефонних кодів та населених пунктів як довідники, доступні через Web інтерфейс Економія часу роботи співробітників компанії
Можливість контролю абонентом своїх викликів та витрат на них за певний період часу
14Автоматичне отримання курсів валют за розкладомУ разі завдання оператором зв'язку тарифор у різних валютах, можна завжди підтримувати для тарифікації викликів правильні дані щодо тарифів
15Збір інформації про виклики в режимі реального часуМожливість у реальному часі відстежувати та аналізувати виконані виклики
16Обробка даних з лог-файлів з інформацією про викликиДозволяє працювати з низкою АТС, які не видають дані про виконаних викликах у реальному часі, а також відновлення даних у разі будь-якої їхньої втрати або псування.
17Запрограмування в системі CDR (SMDR) формати з повною обробкою всіх полівНемає необхідності розбиратися з підстроюванням системи під конкретний CDR (CMDR) формат. Отримання будь-якої інформації за отриманими від АТС даними
18Автоматичний перехід Tariscope на використання в Україні з 14.10.2009 нових кодів виходу на міжміську, міжнародну зв'язок.Користувачам в Україні не потрібно турбуватися про неправильно оброблені дані починаючи з зазначеної дати або можливу їх втрату при перенастроюванні системи.
19Більше 70 різних форм звітів з можливістю їх модифікації користувачем або створення власних форм звітівЕкономія фінансів за необхідності модифікації форм звітів або створення власних
20Гнучкі можливості вибору необхідної інформації з будь-яких баз даних Tariscope Дозволяє відфільтрувати необхідну інформацію за будь-якими критеріями
21Гнучке налаштування під різні тарифи операторів зв'язку: з використанням різних валют, пільгових днів та тимчасових інтервалів, ступінчастість тарифів залежно від обсягу тощо.Дозволяє вести тарифікацію викликів та послуг мережі інтернет будь-яким тарифним планам оператора зв'язку
22Можливість порівняння результатів білінгу Tariscope з результатами білінгу оператора зв'язкуДозволяє виявити всі неузгодженості білінгу для подальшого з'ясування причин їх появи

Білінговий комплекс Tariscope можна придбати у вигляді одного з пакетів:

  • Tariscope Enterprise – призначений для компаній, організацій, яким необхідно вести облік викликів, виконаних через офісні АТС, розташовані в одному або декількох офісах та/або обладнання доступу до мережі інтернет;
  • Tariscope Provider - призначений для операторів зв'язку (телефонії, інтернет), яким необхідно вести розрахунки з абонентами та взаєморозрахунки з іншими операторами зв'язку.

Крім того, Tariscope можна використовувати в готелях, яким необхідно здійснювати розрахунки з мешканцями готелю за надані послуги телефонного зв'язку. Tariscope підтримує роботу з готельними системами, що використовують інтерфейс Universal Interface Driver (UNI), у тому числі Fidelio v.8 (компанії Micros), epitome PMS (компанії Libra Hospitality) та іншими.

Білінгова система побудована за системою клієнт-сервер, основою якої є Microsoft SQL Server 2000/2005/2008. Така структура дозволяє розміщувати окремі програмні компоненти на різних серверах, що знаходяться поруч або фізично рознесені, комп'ютерах, об'єднаних мережею на базі протоколу TCP/IP.

Tariscope для створення розширених звітів про дзвінки для IP-АТС:

У поставку Tariscope входить понад 140 різних звітів про дзвінки, у тому числі й про роботу операторів call-центру. А також Tariscope дозволяє будувати власні звіти з за допомогою візуального конструктора звітів (Дизайнера форм звітів). Будь-який звіт може бути змінено.
Підтримуються два формати звітів:

  • власний формат, який створюється або редагується за допомогою Дизайнера форм звітів, що входить до складу Tariscope
  • rdl формат (Microsoft): https://technet.microsoft.com/ru-ua/library/ms159170(v=sql.100).aspx . Звіти створюються або редагуються безкоштовною програмою Microsoft Report Builder.

Ця функція може бути актуальною для всіх користувачів IP-АТС Grandstream або Yeastar, яким недостатньо базової інформації про дзвінки надає IP-АТС.
Також можлива розробка звітів на замовлення нашими фахівцями.
Приклад звіту про роботу оператора call-центру нижче на малюнку:

Звіти про роботу операторів call-центру в програмі
Tariscope

Біллінговий комплекс Tariscope підтримує популярні моделі АТС, IP-АТС, VoIP-шлюзів та маршрутизаторів:

  • 3CX Phone System
  • Grandstream UCM61XX и UCM6510
  • Meridian 1 (фирм Nortel, Kapsch)
  • Norstar, Business Communications Manager (BCM) 50/200/400 (фірми Nortel)
  • Communication Server 1000 (фірми Nortel)
  • SI2000/3000 (фірми Iskratel)
  • HiPath 1100, 3000, 4000 (фірми Siemens)
  • Hicom 130/150/300 (фірми Siemens)
  • KX-TD816, KX-TD1232, KX-TD1232D, KX-TD 500 (фірми Panasonic)
  • KX-TDA 30, KX-TDA 100, KX-TDA 200 (фірми Panasonic)
  • Definity, S8700, S8500, S8300 (фірми Avaya)
  • IP Office (фірми Avaya)
  • MD-110, BusinessPhone 250 (фірми Ericsson)
  • NEAX 2000 (фірми NEC)
  • iDCS 500, Office Serv (фірми Samsung)
  • Coral FlexiCom (фірми Tadiran Telecom)
  • Alcatel OmniPCX Office, Alcatel OmniPCX Enterprise (фірми Alcatel)
  • Е-Квант (фірми Евроквант/Квант-Интерком)
  • Элком (фірми Рустелеком)
  • Ф-1500 (фірми Фарлеп)
  • Cisco Cisco Unified Communications Manager (CUCM), Cisco CallManager Express (Cisco IOS Voice Gateways or CME), Cisco PGW 2200
  • Cisco IOS Voice Gateways (Cisco IOS Release 12.4(22)T)
  • Программно-аппаратный коммутатор Cisco PGW 2200
  • Оборудование передачи данных, поддерживающее протокол NetFlow версии 5 или 9
  • LDK-100/300, GHX-46 (фірми LG)
  • Астериск
  • SmartGate (фірми West Telecom)
  • VoIP-шлюзы Tenor (фірми NET-Quintum)

Вартість білінгового комплексу Tariscope – від 2400 грн за систему на 32 абоненти.

Програмна IP-АТС 3CX Phone System
IP-АТС 
Grandstream
IP-DECT системы Snom
IP-АТС 
Yeastar
Cisco Registered Partner
VoIP-GSM-шлюзи Dinstar
VoIP-GSM-шлюзи Openvox
Конференц-телефони Konftel
VoIP-телефони Yealink
© "РГЦ"